piątek, 15 stycznia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD


Cześć wszystkim ;) 

Na sam początek chcę się pochwalić, że już jestem pełnoletnia xD Stuknęła mi 18 na karku dokładnie 13 stycznia xD Muszę was jednak rozczarować to jeszcze nie rozdział, ale nie martwcie się następny postaram się wstawić w następnym tygodniu. :) To w podziękowaniu za komentarze oraz taki prezencik ode mnie na moje 18 urodziny ;)

Teraz jednak chciałabym podziękować Kimiko Moon za nominowanie mnie do Liebster Blog Award. Bardzo ci dziękuje ;) Dzięki temu wiem, że moje pisanie nie idzie na marne. xD

                                 


Chyba każda osoba, która prowadzi bloga albo czyta wie co to Liebster Blog Award, więc nie będę tłumaczyć xD

Oto odpowiedzi na zadane pytania ;)

1. Jaką książkę aktualnie czytasz?

Obecnie czytam ,, W sieci umysłów '' Jamesa Dashnera. Jest to pierwsza część trylogii Doktryna Śmiertelności. 

Opis :

Aby schwytać hakera, potrzebujesz hakera.

Michael jest graczem. I – jak większość graczy – więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Do VirtNetu można wejść i umysłem, i ciałem, a jeśli jesteś hakerem, czeka cię jeszcze więcej zabawy. Bo przecież najfajniej jest łamać zasady, prawda?
Ale pewne reguły powstały nie bez powodu… Kiedy jeden z hakerów zaczyna seryjnie mordować, rząd wie, że aby go schwytać, potrzebny będzie równie dobry haker. I to właśnie Michael wygląda na osobę, która może włamać się do najbardziej skomplikowanego systemu na świecie. Jeśli zgodzi się podjąć tej misji, będzie musiał wejść do VirtNetu nigdy nieodkrytymi ścieżkami. I uważać, aby nie stracić z oczu bardzo cienkiej granicy między grą a rzeczywistością… 

2. Jakiej muzyki nie znosisz, dlaczego ?

Z muzyki najbardziej kocham rocka, a nie znoszę metalu. Nie lubię tego ich darcia się. Nie chcę nikogo obrażać, więc nie bierzcie tego do siebie jeśli ktoś z was lubi metal. Ja lubię kiedy wokalista ma niesamowity głos, taki przyjemy dla ucha. 

Dlatego moimi ulubionymi wokalistami są :
- Patrick Stump - Fall Out Boy
- Adam Gontier, gdy grał jeszcze w Three Days Grace
- John Cooper - Skillet
- Benjamin Burnley - Breaking Benjamin
- Josh Smith - Ashes Remain

3. Czy nadal oglądasz kreskówki?

Obecnie nie. Nie mam na to czasu, ani ochoty. No i zrobiłam się na to już trochę za stara xD

Nie ma już takich fajnych serii jak : 
- Max Steel 
- Galactik Football 
- Aaron Stone
- Ja w kapeli 
- Slugterra 
- Para królów

Teraz lecą takie beznadziejne niektóre, że nawet już tam nie zaglądam.

4. Jakbyś mógł/mogła przenieść się w przeszłość, zmienił/a byś cokolwiek w swoim życiu? 

Jakbym mogła przenieść się do przeszłości jedyną rzeczą jaką bym zrobiła to odnalezienie młodszej siebie oraz nakazanie jej pozbycia się mojej najgorszej cechy - LENIA ;(

Uważam, że wszystko co mnie w życiu spotkało w pewnym stopniu ukształtowało obecną mnie. Dlatego nic bym nie zmieniła. ;)

5. Dlaczego prowadzisz bloga o takiej a nie innej tematyce (uzasadnij). 

Naruto było pierwszym obejrzanym przeze mnie anime dlatego mam do niego sentyment. ;)
Zaczęłam je oglądać gdy jeszcze leciało na Jetix ( chyba tak to się pisze xD )

Kiedy zaczęłam czytać blogi o tej właśnie tematyce w mojej głowie pojawiło się wiele pomysłów. Z początku tylko wymyślałam nigdzie ich nie spisywałam. Lecz ostatnio chciałam sprawdzić czy komuś moje pomysły się spodobają . Nie myśląc za wiele założyłam bloga i teraz jestem z tego zadowolona. Ta spontaniczna decyzja pozwoliła mi sprawdzić czy jestem całkiem dobrym pisarzem xD 

6. Jakbyś mógł/mogła wybrać sobie samodzielnie imię, jakiekolwiek, jak by ono brzmiało? 

Mam na imię Ewelina xD Bardzo lubię swoje imię, lecz jeśli miałabym wybierać sama to nazywałabym się Wiktoria , ponieważ jest to jedno z moich ulubionych imion. Jak będę kiedyś miała córkę to nazwę ją właśnie Wiktoria. :)

7. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?

Lato, ponieważ pomimo tego, że urodziłam się w zimę to nie lubię gdy jest mi zimno xD Uwielbiam lato dlatego, że zawsze mam najlepsze wspomnienia właśnie z tej pory roku. Jest ciepło ;) Wszędzie kolorowo oraz można leżeć na plaży i się opalać. 

8. Jakbyś mógł/mogła się teleportować do jednego miejsca na ziemi, jakie byś wybrał/a ?

Ciężkie pytanie, ponieważ mam wiele takich miejsc, które bym chciała kiedyś odwiedzić. Jednak najbardziej chciałabym teleportować się do Japonii nieważne gdzie , ponieważ pomimo tego, że bardzo bardzo chciałabym tam pojechać to moje marzenie się nigdy nie spełni. ;( Fascynuje mnie ten kraj. Jest bardzo piękny, dlatego nie podam dokładnej lokalizacji, bo chciałabym go zwiedzić od stóp do głów. xD

9. Utożsamiasz się z jednym ze swoich bohaterów z własnego opowiadania? ( uzasadnij odpowiedź )

 Odpowiedz na pytanie brzmi Tak xD Zazwyczaj, gdy wymyślam opowiadanie zawsze wcielam się w tą samą osobę. Tworząc tą postać daje jej niektóre moje cechy. To sprawia, że czuję się jakbym to ja wszystko przeżywała. Jakby to było moje życie xD Nie powiem wam jednak jak się ta postać nazywa. To będzie moja słodka tajemnica ;)

10. Przenosisz się do innego świata. Możesz wybrać kim mógłbyś w nim zostać, shinobim, wampirem, wilkołakiem, demonem itd.

Wszystkimi po kolei xD Ale najbardziej chciałabym zostać shinobi, wilkołakiem, aniołem i demonem ;)

11. Wolisz pić kawę czy herbatę ?

Kawę rozpuszczalną z mlekiem. Pycha. xD 

 Nominuję blogi, które obecnie czytam :

- Viki -Naruto-namikaze.blogspot.com 
- _domcia_  - Dlanowegopokolenia.blogspot.com 
- Mess - Mess12.blog.pl
- Chingyu - Dilemma-naruhina.blogspot.com

Oto moje pytanka ;)

1. Jaki typ muzyki uwielbiasz ? Uzasadnij i wymień ulubione zespoły.
2. Jakie anime poleciłabyś / poleciłbyś do oglądania ? Wymień i uzasadnij.
3. Ulubiona postać fikcyjna ? Uzasadnij.
4. Gdybyś mogła/ mógł mieć jedną super moc jaka by to była ? Uzasadnij.
5. Anime do którego chciałbyś/ chciałabyś się przenieść to ? Uzasadnij.
6. Dlaczego zacząłeś/ zaczęłaś prowadzić bloga o takiej tematyce ? Uzasadnij.
7.  Jaki jest twój ulubiony kolor ?
8. Twoim wymarzonym prezentem na urodziny jest ...
9.  Podaj swoje ulubione blogi o Naruto.
10. Ulubiony paring w Naruto ?
11. Jakie jest twoje największe marzenie ?

Tak jak mówiłam wcześniej rozdział powinien pokazać się w następnym tygodniu tak, więc Sayonara i widzimy się w następnej notce ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz