środa, 2 grudnia 2015

Ohayo ^.^

                                                  
Nazywam się Kitsune21 i jestem autorką tego mizernego bloga xD
Na tym blogu pojawiać się będą opowiadania z serii Naruto , które zrodzą się w moim twórczym umyślę.
Notki będą pojawiać się nieregularnie , gdyż to wszystko będzie zależeć od mojej weny oraz wolnego czasu.
Jeśli ktoś przeczyta moje wypociny i mu się spodobają niech zostawi po sobie mały ślad w formie komentarza. Będę prze szczęśliwa jeśli zostawicie ;)
W zakładce Ulubione znajdziecie spis moich ulubionych blogów liczę , że i może wam się spodobają tak jak mi ^.^Jeśli macie jakieś propozycję blogów do przeczytania lub chcecie zareklamować swój to piszcie w komentarzach w zakładce SPAM.
Nie rozpisując się więcej. Życzę wam , abyście spędzili miło czas na moim blogu oraz ,aby pisana przeze mnie historia was nie zanudziła

Sayonara ! I widzimy się w następnej notce  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz